Cheerbest

Alla inlägg under januari 2012

!!!

Av Cheer best - 31 januari 2012 19:32

Asså vill bli junior! vill det men kan tyväär ingee! kan typ inte ens jula med raka ben! Och när jag har börjat juniorer så har säkert dom som går i juniorer nu gå I seniorerna! huh Jag börjar väl träna nu då, Men fast jag kommer börja nångong så kommer jag vara sämst! Va berädd på det!

Av Cheer best - 31 januari 2012 19:18

Asså vill kunna mycket mera! för vill bli junior! fast när jag blir junior så har väll alla som är junior nu börjat  seniorer!? :( aa kan ju typ inte ens jula med raka ben? Ååå vill det !!! Fast åm jag skulle börja juniorerna skulle jag vara säämmst! låvar! aja får väll träna dåå! .

Av Cheer best - 31 januari 2012 17:39

Nuu har jag och en kompis en tävling ! Vi ska see hur mycket bättre vi har blivit på en vecka!


  Mitt rätta ben (höger).

Av Cheer best - 30 januari 2012 20:09

Häjj nu har man varit pÅ träning! Det gick faktiskt jätte bra! Men nu blir det mat <3 haha men holler på att göra videon nuue! åm ni ville sen den:) j

Av Cheer best - 29 januari 2012 19:30

ÅÅÅ jag önskade att jag kunde gå i cheer extreme allstars! typ att det fanns en i sverige asså cheer extreme all stars! Och att man var bättre! kunde i allafal flickis salto mm. Ååå Önskade bara det! Dom har så snygga dräkter också!   

ÖnskadE också att det var lite andra regler i sverige åm Cheer! typ att miniorerna fick bygga till extation och kredla och typ allt! Precis som cheer extreme allstars och dom andra lagen i usa. north carolina! mm. Min önska! Och man får ju inte ens ha mag dräkt! Såå dåligt SverigE! jaja men nu har man kommit hem från träningnen! Kunde i allafal gå ner i brygga snabbt! Nu är det bara benen som ska över sen Flickis!:) <3


Kommer en videO sen kanke när jag gör det! vill ni det eller inte? :) .

Av Cheer best - 29 januari 2012 08:08

Heej, nu har man vaknat, ska typ äta nå snart (frukost) och sen såstäda mitt rum, sen kalas hoss en kompis, sen träning:) <3 Så kommer inte hinna att blogga nå mera, men få se!! Men nu kommer en video:)



Cheer extreme Senior elite <3 .

Av Cheer best - 28 januari 2012 19:20

  We are Extreme allstars the bes ever teal black and white now and for ever. ö

Av Cheer best - 27 januari 2012 21:39

Juliet,

Taylor

Madison

Lauryn

Erica!

Maddie! . Här var några av Cheer extremes personer haha! :P :) Cheer extreme <3 Gilla gilla vvaa! .

Presentation

CHEERLEADING.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vilkt lag är best tycker ni?.b
 Cheer Extreme Allstars
 Top Gun
 World Cup Allstars
 Stingrays Allstars
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards