Cheerbest

Alla inlägg under april 2012

Av Cheer best - 30 april 2012 19:35

Kommer inte hinna blogga i dag! för att ska på Majbrasa nu så jaaa! Kommer vara där tills typ 11 ,23? ;) Hahaa Men Pusss och hej!     s   

Av Cheer best - 29 april 2012 20:08

Cheer Extreme Allstars ! <3




Maryland twister F5 !



World cup All-stars !




Pussi! <3 Kommer säker fler videor med bättre Kvalite!!! ;) d

Av Cheer best - 29 april 2012 15:35

Dom satte allt!!! dom kommer nog etta! Eller dom ska komma etta ! Dom måste!!!!! LET'S GO SENIOR ELITE!!!!!<333 ;) ;) ;) <3 <3 <3        :D s   

Av Cheer best - 29 april 2012 09:19

Cheer extreme allstars kom 2 : a på Worlds..... :( ;( ;( ÅÅÅ stakars dom!!!!! Dumma domare hatar sånt här! ;( F5 Kom etta på Large senior elite! ;( DUM DUM DUM DUM DUM!!!!!   Såhär ledsna borde dom va.....   

Av Cheer best - 28 april 2012 17:51

Cheer extreme !!! <333 Lovar dom kommer vinna för att dom failade ingenstans!!! Och dom har så bra gymmnastiker!!! Dom måste vinnna!!! Tänka att om Dom viner kanke Maddie Fortsätter?! Tänk!!!!! <333 ;)  Worlds-2012.tumblr.com = CEA d

Av Cheer best - 28 april 2012 09:36

MEn jag hade bloggat men det försvann..... Men skriver ett kort inläg för årkar inte! Men Kommer bli jätte kul att få träna med ACA! Och det var min och Julias ide!<333 Men Sverige i worlds kom ju inte 1 2 3 a!!! Men jag tyckte att dom var ganska bra!!!<333 Men så klart USA vinner!? dom har ju mäst Cheerleading där! Men Nu blire ju snart Allstars world! Cheer extreme ska vinna måste vinna!!!!!!!!! Kommer sakna maddie Gardner från Senior elite! Men We are extreme allstars the best ever teal black and white now and for ever!!! ;) ;) ;) <333 Och i dag får jag ju träffa Julia!!!<3 Men bloggar mera sen med bilder! <3 ;)  Maddie! ( För ett tag sen ) d  

Av Cheer best - 27 april 2012 22:46

Hoppas Team Sweden kommer 1 2 3 a i allafal !!! Kommigen nu!!! Och kan inte fatta att Maddie i Senior elite ( Cheer extreme all-stars) Ska sluta i Senior elite ;( Men Dom ska vinna på All-stars World!!! Lets go!!! Men jag Ville så gärna se Live på Allstars- World men det kostar ju ganska mycket så jaaa..... ;) Men Group stunten från Sverige var ju jätte bra dom missa ju inte en enda grej!!! <333 ;) Men  i allafal måste typ gå och lägga mig äftre jag har fikat för blir att åka in till Stan typ  KL: 10:50? ;) För vi ska ju träna med ACA! <333 CF + ACA = ? Man vet aldrig vad som ändars med lagen framtiden! hahaa! Men hoppas att vi får bygga och att Juloa och jag får vara topp fast tror inte att Vi kommer få göra det..... Inte ens vara toppp ;( Dom kommer bara välja lätta personer som dom kortar och mindre? eller?! Men hoppas att vi inte ska leka hela tiden och får träna ganska mycket! <333 Men bloggar och lägger ut mera bilder sen! Typ i mårgon som jag sa att äfter Träningen med ACA! Pusss och hej! <333 ;) f

Av Cheer best - 26 april 2012 20:41

Skriver lite mera sen!!! Har inte såå mycket tid nu men skriver lovar! ;) Pusss och hej!!! <3 Medelar bara att det är Worlds i dag! Och Team Sweden Power cheer eagles är ju med!<3 Holler tummarna uppe!!!


 ;) Kommer med resultat Nångong kanke imrn?! Sverige kom ju 3:a Förra året av jag ganska många?! ;) Hejdå! f  

Presentation

CHEERLEADING.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vilkt lag är best tycker ni?.b
 Cheer Extreme Allstars
 Top Gun
 World Cup Allstars
 Stingrays Allstars
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards