Cheerbest

Alla inlägg under mars 2013

Av Cheer best - 30 mars 2013 19:42

Nu äntligen har man pratat lite snabbt med min cea syster!!! <3 omg <3 Hon är så snäll <3 men i alla fall bloggar kanske lite mer sen vi får se! Happy easter typ! Byebye

Av Cheer best - 29 mars 2013 10:04

Så skönt med lov!!! <3 Påsklov! Min dator är pajj fortfarande så lanar pappas dator lite grann,  men kommer nog mobilblogga också!

Ja men så glaad! ska kanske få köpa en cea dräkt tror en level 5s!!! (ganska säkert faktiskt) Inte för att jag går i de laget men ajaj, vill börja där någon dag hahaa... :D <3 men ska inte göra så jätte mycket idag kanske stretcha senare :) Bloggar kanske mera sen Byebye ha en bra fortsättning på lov allihopa! hahaa ;)



      Lite gamla bilder <3

Av Cheer best - 22 mars 2013 19:44

Har stretchat!!! Kommer bilder nu: :D


1a bilden drar jag på höger ben! Äntligen Spike? Eller vad tycker ni??

2a bilden drar jag på vänster, kanse liite bättre än förut
<3
Byebye

Av Cheer best - 22 mars 2013 13:49

Yay!!! vi klarade dubbel skruv från dubbelbase!! <3 <3 <3 Ägigt? haha neej men kul!! Är på skolan nu och har elevensval men ska hem sanrt!! Fredag Yeah ;) Men bloggar mera sen tror jag??? byebye

Av Cheer best - 20 mars 2013 22:35

Åhh, idag var jag ju på Cheerleading träning som vanligt, det var så kul, i alla fall för mig. Har alltid älskat och bygga typ, och har alltid velat å stunta med seniorer typ + mina tränare osv haha <3 Det gjorde vi idag ellr jag!!!!!!!!! Fick vara topp då <3 Omg så glad <3 Det var så kul, vill göra om det någon dag <3<3<3<3<3 Tack alla haha ni läser nog inte min blogg (Ni som byggde med mig) aja men ja. :D Gladgladglad~~~ Ville bara säga det. Haha. Hoppas ni får en bra dag imårgon alla <3 mobilblogg hehe Love cheer stunts

Av Cheer best - 19 mars 2013 15:58

Yay snart kommer en dokumentär om Senior Elite ett lag i cea som de allra flesta cheerleaders vet! :D Så glad gillar att se på sånna filmer/Dokumentär! <3 Och de jag ville en Dokumentär om ett lag i CEA!!! <3<3 Det fanns ett filmklipp på en liten del (Ok inte en del av den men början ty) på Viemo tror jag det hette? Ja och den heter Cheerlebrities!!!! Men bloggar säkert mera någon dag, min dator är inte lagad än så det här är ett mobilblogg igen ;) Men sen kan jag länka när de har kommit ut, om jag minns då. För vet inte när filmen kommer ut :) Oh jusst är ganska nöjd med mitt matte poäng eller vad man nu ska säga, kanske inte det bästa men inte de sämsta <3 Men 1 del av nationellaprov är kvar av matte så ja <3 Men ha de så bra alla, Byebye

Av Cheer best - 14 mars 2013 18:47

Yes! <3 Pappa fixade så att alla mina bilder från datorn sparades, så nu är dom kavr. Själva datorn är inte lagad så jag kan ju inte använda den än, men kanske snart. Så just nu mobilbloggar jag. Idag är jag sjuk igen, så har tagit ledigt från skolan idag, men imågron ska jag nog till skolan om det inte blir värre. För vi har en till nationella prov i matte! :) Jajaa är bara så glad just nu <3 kommer några bilder i alla fall. Ha de bra nu alla <3 Byebye ska försöka blogga så ofta jag hinner, skriver om jag har fått min dator sen. Men nu är det mobilbloggning tills det ;)

Bilderna:

1. Cheer foto (Inte jag som har gjort)
2. Senior elites dräkt, jag har ritat idag haha. Kanske inte den finaste men aja

3. Nästan alla min cheerbows!
4.Grejer jag har fått av en cheer friend <3
Jag gav saker (Bows m.m.) tiill hon och hon till mig! :D
Älskar alla saker men tycker att cea kortet är så cool

Av Cheer best - 13 mars 2013 18:04

Min dator har inte lagats än, men nu mobil bloggar jag! :)
Så det blir inte så långt inlägg nu för är trött!
Idag har jag varit på skolan som vanligt, vi hade nationellaprov (Stavning) i matte! Det gick väll ganska bra jag kunde i alla fall alla, vad jag tror. Aja men idag vart det ingen Cheerleading träning för mig/oss. För att vi ska ta en paus till, för det är ju efetr DM så ;) Jag är typ förskyld/Sjuk. Jag tror jag ska till skolan imårgon men vet inte riktigt... Ja men bloggar kanske mera någon dag!! Kommer en bild i alla fall, Byebye Ha det bra nu alla <3

Bilden är inte jag som har tavit kort, (Konstig svenska haha...)
På träslöjden är vi med på fågelholks sm haha :) Min kompis och jag (Min komis med ljust hår) Har gjort den med Mario svamparna

Presentation

CHEERLEADING.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vilkt lag är best tycker ni?.b
 Cheer Extreme Allstars
 Top Gun
 World Cup Allstars
 Stingrays Allstars
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards