Cheerbest

Alla inlägg under juli 2012

Av Cheer best - 31 juli 2012 12:03

Allt det här fick jag (Godisar)  (dricka) + typ 800 kr!  för att jag har varit på en ö eller ja en stor ö!  och där så fick jag när jag skulle hem till stan  ;D       

<3

Av Cheer best - 31 juli 2012 10:42

Hej alla! nu kan jag blogga från datorn typ 3 dagar till! men världens shock i dag! hade typ 5000 bilder på minneskortet i dag (kameran) typ av finlan flyget japan hotellet min katt och nyår och allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Jajaa men hoppas det fixar sig! men ska åka med flyget den 6 augusti så kommer till finland 6!  har saknat er så himla mycket!   såå alltså betyder det att det kommer inga bilder av det......... ;( (Gråter hah)   Såå himla synd ! komentera gärna!  Men kommer ha en fråge stund snart! <3<3<3 Förlåt för dålig uppdatering! men när jag hqar kommit hem ska jag till göteborg och den 19 ska jag på Cheer futures Junior try out! ;)   Men kommer i allafal en bild ;D   

Av Cheer best - 12 juli 2012 18:55

Snälla! klicka först på länken och sen gilla bilden! om ni har Facebook! <3 Gör det bara vill att en ska vinna en tävling! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=203337159792459&set=a.203280973131411.44094.100003485288982&type=1&ref=nf Ni är bäst då!!!!!!!!!

Av Cheer best - 11 juli 2012 10:04

Nuu har jag kommit hem från Hotellet! Har köpt lite grejer i dag! Bilder! men lägger ut vad jag har köpt och fått från när jag komm till Japan ;D 


Stämplar    Nagel grejer    Alla grejer   Grejer   Till Elina ;)   Rosett grejer   Pussel  Pyssel papper och en Bords grej(Ska fixa mitt rum när jag kommer hem) 

  Sudd   Lådor    Till Rosetter



Bloggar mera sen om Hotellet å såå! Det tog så länge och ladda upp bilderna typ 10 min;) s


<3

Av Cheer best - 10 juli 2012 01:32

Hej! typ snart ska jag på Hotell så jag kommer nog inte kunna blogga nå mer i dag! ;D Hoppas många vill vara med i tävlingen! Aja men snart kommer nog min CEA sporttopp ellerhar kommit Jippie! :D Jag kommer antagligen få en Blåå eller vad ska man säga turkos jajaa eller Rosa! Den jag alltid ha velat ha!   (Vet attt jag har lagt upp bilden flera gårnger men jaa.........)



Har blivit Frisk i dag!



Hejss

Av Cheer best - 8 juli 2012 14:36

Nu ska jag ha en tävling på Bloggen! Det är......... Vighetstävling! Spelar ingen råll vad man gör för någon ting men man får bara ha 3 bilder! Men Jag ska skriva på bloggen här vem som blir vinnaren tills 19 Augusti! Man vinner en Rosett Förlåt igen men jag kan bara ge till den som jag känner......... :/ Men ni får ändå skicka in bilder ändå! men vinner ingen rosett om det är någon jag inte känner ;D Men skriv vad ni heter och vilket lag och hur många år! fast känner nog de flesta såå jaa ;) men jag kanske ska göra den här den har jag bara testat hur det skulle se ut Cheer extremes bow

----->   Och den här -----> Eller en CF rosett jag gjorde en bild fast råkade radera det utan att spara.........




Eller kan försöka göra en World cup allstars Cheer bow -----> (Fast det blir nog inte jätte bra gjort)                

Eller Stingrays ----->    Lånade någons bil såå det står 10.00 men  jaa

Men skicka in bilden här : cheer_blogg@hotmail.com ;D Lycka till! Hoppas många vill vara med och tävla! <3 s

Av Cheer best - 6 juli 2012 02:40

Hej allihop ;D i dag äre också jätte varmt! men ska kanske fara och bada i dag för har inte gjort det än... Aja men nu ska man äte frukost för i Japan är det 9:43 men vaknade 8.0 typ Men längtar såå mycket tills vi ska börja träna igen! (Cheerleading) Hoppas Minior fortsättning! Men kommer iallafal nåra bilder vad jag köpte för nån dag sen



ååh det funkade inte nu men lägger upp senare! Lovar   

Av Cheer best - 5 juli 2012 03:57

Nuu är man ju i Japan :) typ 30 grader just nu......... lite för varmt?! och typ fuktigt också! men i allafal så är ju

Laney madsen 11 år nu! Hon e jätte bra ju?! 

 ;D

Men kanske bloggar mera nån dag g

Presentation

CHEERLEADING.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vilkt lag är best tycker ni?.b
 Cheer Extreme Allstars
 Top Gun
 World Cup Allstars
 Stingrays Allstars
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards