Cheerbest

Alla inlägg under mars 2012

Av Cheer best - 30 mars 2012 09:29

Jag har ju varit sjuk nu i typ 2 dagar men nu mår jag Väll lite bättre! Och kunde inte åka till träningen på Onsdags!!! ;(

Men i allafal här får ni en video! Sååå söt!

Av Cheer best - 23 mars 2012 15:31

I dag på skolan så med mina två kompisar 2 från Juniorerna Så byggde vi och vi gjorde shou and go till extention! Utan bak...! Fast gick fin fint! ;) Och typ dubbelbase från marken vet inte vad det heter men! Sen snurruppgång fast det gick inte så bra fast kan det nog med Bak! Och sen cradle från Dubbelbase Och Stog på ens Axlar ! Längtar som tills Vi får träna Med ACA Rabels!<3 Men hoppas jag får fortsätta och vara topp!<333 Det var asss Roligt! För man hade ju bästa baserna och allt!<333 Roligt och bygga siger jag bara !<333 s Älskar att vara topp!<3

Av Cheer best - 21 mars 2012 20:02

Assså Nu har jag kommit hem från träningen för nån minut sen! Och jag fick vara topp och dom årkade mig!<3 Guuud vad ni äger Cheer Future! Älskar er! Och så byggde vi shou and go till extention! <3 Och Johanna var med i dag!( Min kompis i Juniorerna) Så nu ska jag strecha Varje dag! Också strecha vi på träningen i dag! Topparna speciellt! Topp<333 Jag älskar Nu att bygga Cheer bygg!<333 Skulle ha tagit kort fast årkade inte för var så trött på Träningen! Yeees Love It!



Älskar mina baser som Årkade mig!<333 Nora Och Melinda! Jag är Jätte glad just nu! Puss och hejs ingen Bild i dag!<3 ffe

Av Cheer best - 20 mars 2012 14:12

Heeej allihopa nu är man på skolan och har elevensval! hoppas att det blir en bra träning på Onsdag.....! Har alltid velat bygga till extention fast har redan gjort det men ja! På träningen menar jag! Jag älskar att vara topp i gentligen fast kan ingenting...! Jajaja Kan bara inte sluta tänka på det som ja i går! :(   Men jag vill absolut inte vara fram/Bak! För får alltid vara det! Vet ni hur trist det är! Jag kan inte vara topp i miniorerna!;( Jag är för tung! Till och med för tränarna? äsch inte vet jag! Men jag Har börjat stretcha nu I allafal! Men älskar att vara topp<333 Det bästa jag vet! Fast vill inte siga det På träningen för dom kommer ändå inte  årka så ingen Ideee! ggg

Av Cheer best - 19 mars 2012 19:31

 Nu har man varit på Den första träningen äfter DM! Vi fick En jätte god tårta<333. 

Vet vem våra tränare tycker att är bäst.....! Coolt att dom kan stå i hands då! Jag är inte avensjuk eller nå så ni vet det!

Ville bara siga att jag vet vem dom tycker är bäst och Är sötast! alla vet det! Men när vi bygger till extention nångong kommer jag inte vara med så ni vet! Ville bara medela det! Vi behövs ju ändå inte?! Får alltid vara fram/Bak inte för att jag vill klaga vad jag ska vara men! Deom är säkert bäääst så! säkert! jag har inte sagt att nån är dålig eller nå! Jag sa bara att dom är bäst för tränarna! Vi andra kan väll inget då! Jajaja puss å hej. har tappat Cheer bygg lust nu oskså! Jag som älskade Cheer bygg för nån dag sen! Har aldrig sagt att nån är dum, Dålig, Konsig! Ville bara siga det! . Hur ska Vi göra tycker ni? Eller ska vi bara strunta i allat och vi alla andra utåm dom 2 kan stå å glo! Okej... <3 m

Av Cheer best - 15 mars 2012 15:49

Det var en från nåt lag power nånting cheerleading Som Hade kollat min blogg! är det från ett lag från sverige? l      

Av Cheer best - 15 mars 2012 08:33

Cheer future minior nybörjare! guuuuld!<3



Junior fortsättning

Av Cheer best - 14 mars 2012 17:56

Vi hade ingen träning i dag! och vi hade ingen träning i måndags häller för det var äfter DM! ÅÅÅ hatar sånt hära! Vill ju träna! Skulle gärna ha varit med juniorernas träning åm jag fick! så mycket vill jag träna ust nu! förstår ni?  Tränarna fattar nog inte hur mycket vi  vill träna! men Jajaja! :'(

Presentation

CHEERLEADING.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vilkt lag är best tycker ni?.b
 Cheer Extreme Allstars
 Top Gun
 World Cup Allstars
 Stingrays Allstars
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards