Cheerbest

Alla inlägg under september 2012

Av Cheer best - 30 september 2012 08:29

I dag är det uppvisning! tänk så failar jag... jajaa men iallafall ska jag in till stan och köpa tyg i dag för ska göra rosetter ;)

ska skicka några hit å dit :) nu skriver jag det här:



27. A pic from a cheer camp

Jaa... det är ju snart så kan ju lägga upp bilder då om någon har tagit för jag vill ju som va med på campet och inte sitta och fota:)



  Bilden är för någon dag sen :) inte den finaste men en bild iallafall!

Av Cheer best - 29 september 2012 23:18

Har gjort rosetter testade nya i dag! <3 kanska inte dom snyggaset men ändå!



      Dom är inte klara där längst nere! men annars är dom de!


Av Cheer best - 29 september 2012 10:14

Har gjort en sån här ;) vet den vart inte så lyckat men ändå:



 

Av Cheer best - 29 september 2012 08:44

Hej har vaknat för någon mint sen! är jätte glad över en sak just nu! ni kanske får veta det nån dag! har inget och göra med er just  men med mig och min Favorit......... :D ska skicka en sak till hon ;) längtar som! jajaa men nu kommer det här:



26. you doing a handstand or cartwheel 

Kan ju lägga ut mera bilder å när jag gör det nångong men har bara det här fotot från Junior tryouten! inte den bästa men jajaa;)


  På DM ... :D men bloggar väll mera sen! ska typ göra en video i dag fast vet inte om den kommer upp här :)

Av Cheer best - 28 september 2012 15:38

Slutade skolan i dag kl 3 som vanlig äntilge HELG!!! <3 fort tiden går! men en sak är att jag fick jätte dåligt på matteprovet i dag för hade inte tränat ngo+ trodde det var på måndag... Fick 19 av 35 DET E JU JÄTTE DÅLIGT!

Jajaa får väll kämpa nästa gång fr vi får ju betyg nu och jag ska absolut inte gå om (Stavning) ska kanske vara med Elinas en min kompis ;)


Nu kommer det här:



25. A pic from a cheer practice

Jag har ju som sagt inte gått så länge än det här terminen men några bilder har jag elr har lånat av någora Hopas att det går bra att jag lånar dom! <3



 Träning med ACA   Sista träningen för mig i miniorerna som jag redan sagt:)     Min grupp nu   Min grupp nu   träningen nu(Står inte i extenshion utan när jag ska ner från dubbelbase till häng (Stavning) hahaa men hejda bloggar väll mera sen? :D <3  



Juste har lagt upp 109 bilder på den här månaden ganska mycket ändå!

Men byebye



Bra

Av Cheer best - 27 september 2012 15:37

I dag har jag varit på skolan som vanligt och det var väll en bra dag på skolan, kom hem typ 3 ;) åt och lite annat ;) Fick grejer,kläder,smink jaa olika saker från en kompis i dag! Tack hihii!<3 Älskade dom! jajaa men på Söndag är det uppvisning kom gärna! (Cheer Future)

Men kommer en bild nu på mig:   Hehee inte den snyggaset man får duga! <3



HAre bra alla nu hahaa <3 blogagr väll mera sen! Byebye! <3 Komentera gärna!


Av Cheer best - 27 september 2012 08:25

24. Favorite uniform

Så klart är det ju Cheer extreme Allstars:D

        Både Gamla och nya älskar jag! fast gilalr mest den första! <3

Av Cheer best - 27 september 2012 08:15

Nån råkade radera allt jag hade skrivit i går och jag skulle lägga upp ett inlägg som var jätte långt!...;( jajaa men i går var jag på träning och vi körde ett nytt stunt elr inte svårighetsgraden men jaa Jag fick vara topp och vi körde: Direktuppgåg till Libb i B från libben till split och sen från spliten till dubbelbase (har kört några ggr till cupi (stavning) fast nu kör vi från dubbelbase) sen från dubbelbase en cradle :) det gick faktiskt jätte bra tyckte jag i går! jag gjorde typ inget. det var typ bara baserna, bak och fram som gjorde något fast sen ska vi köra utan fram person och vi klararde nog eller vi klarade iallafall till libben utan fram! 


23. A random cheer pic

  (Elins bild min tränares)  Bilderna är från sista träningen med miniorerna för mig... ;( och jag är topp längst upp till höger.  har nog säkert lagt upp den här förut! jajaa men byebye <3



Presentation

CHEERLEADING.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vilkt lag är best tycker ni?.b
 Cheer Extreme Allstars
 Top Gun
 World Cup Allstars
 Stingrays Allstars
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards