Cheerbest

Alla inlägg under augusti 2012

Av Cheer best - 28 augusti 2012 21:08

I dag har jag ju tränat Cheerleading! nu börjar året 12/13 er vad man nu ska säga! <3 jajaa me iallafal så byggde vi i dag! jaa jag fick vara topp och fram! <3 LOVE IT! hoppas jag får fortsätta! men det gick ganka bra men ibland så ramla jag heh......... jaa men det finns ju flera träningar kvar att träna såå jaa! <3 men iallafal ska jag typ gå till sängen så bloggar väll mera nån dag!? Godnatt allihopa!<3<3 +      (Det har varit regnit i dag hela dagen! trist... men det e bättre med Pollen!)



---> Från junior tryouten Papas bild ingen sno den hahaa ;) Men i allafall jag e den med t.shirten Cheer Future make my <3 to go BOOM och mörkt håt och orange shorts (Stavning) Det var lite om mig Hahaa  


Raderade bilderna för en ville inte vara med ;) ...                    

Av Cheer best - 27 augusti 2012 08:12

    Skolfoto i dag!  Hehhh jag... ;)



Av Cheer best - 26 augusti 2012 11:01

Var med på en tävling som Cheertwins har : Tävling - vinn en cheerrosett


man vinner typ en rosett :)     

;)

Av Cheer best - 25 augusti 2012 09:44

  nu är det äntligen lördag! <3 Guu vad tiden har gått fort! Jajaa men ska typ göra en rosett till min kompis nuu (Emma)

Min bästiss Okejj men kommer blogga mer sen i dag när jag har gjort sosetten men hoppas bara symaskinenn funkar! Hahaa ;)                  Coola tårtor! <3

Av Cheer best - 23 augusti 2012 18:47

Förlåt att jag inte ar bloggat nån dag men jag ska nu till Elin min kompis och va med hänne och en till kompis Emma ;) såå vet inte om jag hinner blogga om något mer i dag men vad vill ni att jag ska skriva om i bloggen nästa gång? Hahaa koentera! <333 jajaa men Pusss och hej! :D

Av Cheer best - 20 augusti 2012 15:54

Fick vet att jag kome in i Junior Fortsättning! <333 det jag hade önska i år! SÅÅ NIIICE! Det var bara det ska på träning med miniorerna i dag Sista träningen med dom! ;( Kommer sakna dom! Men jajaa Men i allafal kommer det en bild :



  Min scorp typ äfter att ha dragit 3 gånger :D

Bloggar kanske seen! puss <3 a

:D

Av Cheer best - 19 augusti 2012 09:53

Sorry att jag inte bloggade mer i går men hade fullt up! :) först var jag ju med Elina sen kom Linn sen så for vi alla till Linn och sen så kom jag hem typ 8? och sen vet jag inte vad jag gjorde. men iallafall såå ska jag ju på Tryout i dag Jippie hahaa nej men kul?! Men så jag kommer nog kanske bara blogga en gång till elr ingen hahaa :D men bloggar väll nån mer gån men ska försöka blogga om jag inte är jätte trött när jag kommer hem! <333 Kommer en bild :    Komentera! <3

Presentation

CHEERLEADING.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vilkt lag är best tycker ni?.b
 Cheer Extreme Allstars
 Top Gun
 World Cup Allstars
 Stingrays Allstars
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards