Cheerbest

Alla inlägg under november 2012

Av Cheer best - 28 november 2012 22:16

Godnatt jag är jätte trött nu! måste sova, bloggar kanske imårgon! <3 Har ju varit på träning i dag! (Cheerleading) Så byebye Z

             Z

              Z

               Z

                Z

  

Av Cheer best - 27 november 2012 19:40

Jag och min kompis (Elina) har bara liite kul... eller vi är Liiite knäppa... :P <3


          Bloggar kanske mera sen! så Byebye



Av Cheer best - 27 november 2012 08:30

Vaknade kl 06:39 typ i dag :P För min katt kom och väckte mig... han kom in i mitte täcke och satt på min mage hahaa

Tänk mindre en månad tills jul! Yeaah! Men ska på skolan snart... huh så trött man är hoppas man årkar jobba då haha!

Men bloggar kanske mera sen i dag om jag hinner ;) Så Byebye <3

Av Cheer best - 26 november 2012 21:35

hej alla! <3 vadhar ni gjort i dag då? Jag har iallafalll varit på skolan som vanligt, Och varit på Cheerleading träning ;)

asså alltid så skriver jag Cheerleading med C stor boktav hahaa! Jajaa men ska göra en matte läxa med 3 sidor tills imårgon så jag ska göra den just äfter jag har ätit typ :) Imårgon fyller Mamma år så ja :D <3 Men kommer en bild!



       Några av julklappar jag önskar mig :)

Fast kommer nog inte få det men aja <3 Bloggar nog inte mera idag för är jätte trött och ska gå och sva typ direkt äfter jag har gjort Matte läxan... Så byebye <3 <3 

Av Cheer best - 25 november 2012 15:40

Hej alla! har inte gjort så mycket i dag faktiskt. Åhh... skola imårgon. jajaa men Cheerleading träning! hoppas vi ska bygga denhä gången också! Kommer lite bilder

imgres.jpg Min T-shirt kommer säkert om typ 2 vecko :)

  Jag lockat hår hahaa <3

  Minnen ;)

Bloggar kanske mera sen fårse så Byebye


Av Cheer best - 24 november 2012 12:57

Hejsan allihop! I dag ska jag inte göra såå mycket...! :) men tror att jag ska göra en rosett till min bästiis!Men iallafal så mobilbloggar jag nu... Hahaa fast man har datorn brevid.Men kommer nog kanske blogga mera snart! Med bilder! Ska stretcha nu typ?!Såå Byebye <3

Av Cheer best - 22 november 2012 20:34

Är LYCKLIG just nu! nyss så skrev en från Cheer Extreme Allstars om jag ville ha CEA kläder/Saker eller vad et nu var,

+ Det är ingen fake! för jag vet det bra.

Så alltså ska jag få det snart, typ om en vecka om det är från North Carolina typ? ;) <3 <3 <3

Det jag alltid velat ha tyyyp!!!

Men förlåt att jag inte har bloggat så mycket men aja så är det ibland, har haft Träningar,skola,läxor m.m

Men kommer en bild iallafall :D

  På skolan i dag hahaa :) <3

Kanske bloggar sen fårse. så Byebye <3

Av Cheer best - 18 november 2012 11:22

Här kommer bilden på min nästan klara USA Cheer bow! :)

  (Som jag har sagt så vänder ju bilden på sig) jag bloggar väll kanske sen! Byebye! <3

Presentation

CHEERLEADING.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vilkt lag är best tycker ni?.b
 Cheer Extreme Allstars
 Top Gun
 World Cup Allstars
 Stingrays Allstars
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards