Cheerbest

Alla inlägg under oktober 2012

Av Cheer best - 31 oktober 2012 13:28

Träning snart! Så kommer nog inte blogga något mera idag! <3 så Byebye

Av Cheer best - 30 oktober 2012 19:24

Yes min Cheer bow jag hade gjort/Skickat till Erica. den hade kommit fram!!! ganska glad är jag just nu hahaa <3<3<3

Men tänk, sin favorit sportare (Stavning)!! Och jag fick ju ett autgraf utan att jag sa att jag ville ha en ;) Niice liksom!

I like!!! Jajaa men tror inte jag bloggar nåt mer i dag men få se Byebye   Senior Elite! 2012-2013 ;) 

Av Cheer best - 30 oktober 2012 14:31

Måste få till en soike i dag! Elr jag har bestämt det, det är såå nära men inte riktigt än...................

Men det kommer en bild   

Bloggar nog mera snart, Byebye <3

Av Cheer best - 30 oktober 2012 09:43

Hej alla! har vaknat för typ några minuter sen, ska äta frukost snart. 

Vet inte varför men är jätte taggad tills DM!!! Det är ju länge kvar men ändå. Alla kan typ dansen nu i programmet!

eller jag kan den också men kan missa några rörelser ibland heh :P Ska beställa Cheer extreme allstars kläder snart tror jag! :D <3 Men bloggar säkert mera snart. vad vill ni se mer på min blogg? Komentera. Byebye ;)

  Jag när jag hade kmmit hem från Cheerleading uppvisningen, den första med Juniorerna :)

Av Cheer best - 29 oktober 2012 21:25

Några minuter sen kom jag hem fron träningen!  Det var väll kul i dag! Vi fick köra lite nya stunts som vi kanske ska göra på DM! Ficka vara topp som vanligt! Snart en spike... På höger ben! :

 Scorpionn  

 Scale

Men bloggar nog inte mera i dag! Trött   (Hittade ingen rörande smylis, stavning) Byebye <3  


Av Cheer best - 29 oktober 2012 15:49

Åhh jag älskar värkligen Cheer extreme allstars! vet inte vrf jag gillar dom så mycket? Så klart älskar jag ju Mitt lag som jag går i : Cheer Future! <3

CEA äger! Och plus att jag har fått Erica's autograf utan at säga något att jag ville ha (Jag ville ju så klart ha)

Och snart ska jag få Maddie's autograf!! Vet inte hur snart men dom sa att dom skulle skicka till mig ;) !

Men nu/Snart ska jag på träning (Cheerleading) är såå taggad vet inte vrf men ändå! Hoppas vi får köra bygg i dag!! <3<3

Här kommer det videosar från Cea Showcase från i går, dom lagen jag tyckte om, gillade flera grupper också men kunde inte se dom just nu så kanske senare. (Inte mina videosar hahaa) :

Cheer Extreme Sr Elite 2012

Cheer Extreme Youth Butterflies 5

Cheer Extreme Coed Elite 5

Det vart länkar istället



Jajaa men bloggar nog säkert inte när jag har kommit hem för då är jag nog väldigt trött, Så Byebye :D


Av Cheer best - 28 oktober 2012 17:43

Kolla Cheer extreme allstars och ACE's Showcase nuu!!!!!!!!! det har börjat för nån timme sen men aja.

Länk: Cheer

Av Cheer best - 28 oktober 2012 10:04

Nyss så strechade jag (Stavning) det gick väll ganska bra, Här kommer det bilder:(V=Vänster H=Höger)



 Vänster

 Höger

 Höger



Min Scorpion på vänster har väll blivit lite bättre än förut?

Jag höll på och få till en spike på höger men vart inge... :(

jajaa men ska strecha oftare! och imårgon är det ju träning! (Cheerleading) Kul ska det bli, för när jag gick i miniorena så hade vi ingen träning under lovet!! :/ Men blogger väll mera sen? Byebye <3 

Presentation

CHEERLEADING.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vilkt lag är best tycker ni?.b
 Cheer Extreme Allstars
 Top Gun
 World Cup Allstars
 Stingrays Allstars
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards